Vistaya Yazıcı Yüklemek Bile Dert

0

Saat: 09:28 | Yazar: Burak Doğan

Aman allahım ya.. Tam 48 saattir güzelim HP Laserjet 3030 yazıcımı Vista'ya tanıtmaya çalışıyorum ve başarılı mıyım?? Hayır tabiiki!! Neler yükledim, neler ekledim, neler sildim neler topladım çıkardım ama bana mısın demiyor.. Alıp duvara atasım geliyor hem yazıcıyı hem de laptopu. Yahu bu kadar mı işin içinden çıkılmaz olur? Bu kadar mı insanı delirtmek için uğraşılır, bütün mesaimi buna verdim 2 gündür ama en ufak bir gelişme yok.. Varsa eli tutan, bu işten anlayan, ben bunu becerir, senin yemeğini yerim diyen, gelsin buyursun ne isterse ısmarlayayım ama beni bu dertten kurtarsın.. Nolur..

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

Yorum Yok!?!

Yorum Gönder