İşte Gerçek Transformer!

0

Saat: 16:01 | Yazar: Burak Doğan


Ama ben seneler önce bu çizgi filmi izlerken gerçek olabileceğini hiç düşünmemiştim ki?? Daha doğrusu gerçek olabileceğini düşünmüştüm, elimizle orasını burasını kıvırdığımız ve arabadan adama dönen adamlarımız vardı ama, bunu kendi kendine yapamazdı herhalde demi?? Ya da yapmamalıydı. Bu sadece çizgi filmlerde olmalıydı.. Ama japonlar yapmış.. Elin çekiği gitmiş, Optimus Prime'ı almış azcık yontmuş ve gerçek hale getirmiş.. Gördüğünüz videoda, nasılda değişiyor.. Allahtan bu görüntüyü 10 sene önce bir şekilde görmedim, ya da allahtan bu oyuncak yeni yapıldı, yoksa babama dünyayı dar eder, Japonyaya gönderirdim. Şimdi mi ne olucak?? En yakın uçak ne zaman:D

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

Yorum Yok!?!

Yorum Gönder