Coca Cola'dan Müslüm Atağı!! Brrr!!

7

Saat: 17:25 | Yazar: Burak Doğan

Ve Aysun Kayacı'nın öpücüğüne karşılık geldi.. Coca Cola, uzun süredir Pepsi'nin mükemmel yürüttüğü, Aysun Kayacı'nın vay efendim 500.000 YTL aldı, diğer mankenlerin ben o paraya değil öpücük elimi bile vermem feryatları, insanların vay efendim ben Pepsi Max içtim beni öpmedi dava açıcam, mahkeme beni haklı bulacak feryatlarına karşılık verdi. Hemen altta izlediğiniz video'da Müslüm Gürses'in Brrrrr larından irkilecek, Koray Candemir'in Brrrr larından serinleyeceksiniz. Muhtemelende bu sesler gündemi uzunca bir süre meşgul edicek, Pepside başka bir reklam yapmak için kendini yırtacak. Aslında keşke başka ülkelerdeki gibi reklamlarda rakip firmanın markalarınıda kullanmak serbest olsada inanılmaz yaratıcı reklamlar izleyebilsek. Şimdilik Müslüm'ün Brrrrr larınada şükür ama yinede:))

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

7 Yorum

  1. Adsız |

    Congratulations! You won a ticket to André Benjamim. Have a nice trip.

     
  2. Burak Doğan |

    Hehe:) Yayınlıyorum be:) Sende benimkine bedava kazandın:) Hadi bakalım bi gezde gel:))

     
  3. batu |

    reklam şahane, teodoro daha da şahaneymiş...

     
  4. Burak Doğan |

    Ya reklamın şahane olduğuna katılıyorumda bu insanların bu şahaneliğini ne yapıcaz merak ediyorum.. Adam ne demiş yaa.. :))

     
  5. Adsız |

    O reklamda sadece müslüm baba yokki bırr diyen. Aslında benim içkiyi seven ama dindar gördüğüm müslümcülere ve coladan çok içki tercih edenlere ve varoş kesimine hitab için iyi bir yol. Çünkü coca cola ile ilgili şehir efsanelerine en çok inanan varoş kısmından veya dindar olanlar bence

     
  6. Adsız |

    çhok kommik bi reklam en komiğide [[[mÜsLüM gÜrSeS]]]]ACAYİP KOMMİK yhaww

     
  7. Burak Doğan |

    Brrrlayanlar bu aralar çoğaldı.. Radyolarda falanda sürekli başladı. Ama bir önceki yorumdaki arkadaşın belirttiği gibide, süper bir yol herkese ulaşması için becede..

     

Yorum Gönder