Cihan Oskay - Maskeli Toplar

0

Saat: 15:24 | Yazar: Burak Doğan

Cihan Oskay, yapılan inanılmaz reklamların hemen ardından, Star TV'deki Telegol Programına Serhat Ulueren'in karşısına "itirafçı" adı altında çıkmıştı.. Bütün soruları içtenlikle yanıtlamış, Oktay Derelioğlu'nun ve sözde şike yapan kişilerin seslerini kayıt etmiş, bunları yayınlamıştı.. Elbette bu yayınladıkları etrafta çok ses getirmiş, karşı davalar açılmış, bi sürü olay olmuştu. Kendi açtığı davalarda vardı elbette, ama bunların her türlüsü zaman aşımı dolayısıyla düşmek zorunda kalmıştı.

Anlattıkları, yenilir yutulur cinsten değildi aslında Oskay'ın.. Verdiği isimler arasında Aziz Yıldırım, Sinan Engin, Affan Keçecioğlu, futbolcular Alpay, Fatih Akyel, Sergen Yalçın Oktay Derelioğlu gibi isimler vardı. Beklediği yankı oldu ama, sadece 2-3 gün sürebildi.. Sonra Cihan Oskay herhalde baktı düşündüğü voleyi vuramadı, birde kitap çıkarayım dedi.. Bende hadi bir alayım dedim, keşke almasaydım..
Kitap başlı başına hatalar silsilesiyle dolu.. Her sayfada ya bir - iki anlatım bozukluğu ya da kelime yanlışı var. Harf hatalarından geçilmiyor. Kitap bu yahu!! Hiç mi kimse kontrol etmedi bunu? Bu kadar mı acelesi vardı? Tanju Rıdvan ile ilgili konular geçiyor kitapta, 2 sayfa sonra ancak resimi koyabilcek yer bulmuş.. Yahu insan aynı sayfaya ya da yan sayfasına basar resmi..

3. kişi ile anlatılmaya çalışılmış, bir anda, "çok severim Tanju'yu" gibi bir cümle geçiyor, deliriyorsunuz mahvettiği için bütünlüğü.. Anlatırken kullandığı cümlelerde tam bir felaket zaten, okumak istemiyorsunuz. Zorladım kendimi kitabı bitirebilmek için, dün gece olan uykumu kaçırdı adam cümle bozukluklarından fırlattım attım kitabı..

Peki içerik.. Hadi vazgeçtin anlatmak istediği şey.. Yani Türkiye'de her yerde fışkırabilcek türden şeyler sanırım.. Şike iddiaları.. İnkar edenler.. İspatlarıyla anlatılmaya çalışılmış olaylar. İtirafçı dışında herkesin tersini iddia ettiği yazılar.. İnanmak isteyen için inanılacak bir sürü şey var, iddia edilen şeylerden çok kolay kaçış yollarıda var.. Konular dikkat çekici, çok önemli mevzular olabilir ama, tadımı kaçırdı anlatım düzeni üslubu adamın.. Çok başarılı bir kitap olabilecekken, rezil rüsva bir düzen olmuş.. Editör'den falan geçtiğine de ianmıyorum.. Word'de yazmış, sonrada bakılmadan basılmıştır bu kita.. Ondan tadım kaçtı yani..

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

Yorum Yok!?!

Yorum Gönder