Yurdum İnsanı Bölüm 2..

3

Saat: 16:25 | Yazar: Burak Doğan

Yurdum insanı, çeşitli yazılarda değindiğimiz, bazen üstüne methiyeler döktürdüğümüz, bazende konularımızda aralarda geçirdiğimiz ülkemiz insanının bir görüntüsü.. Her kare bir olay, her olay ayrı bir kare.. Ama gördüğümüz kareler, hep özelde ingilizceye, geneldede Avrupalılaşmaya yönelmişken insanımız, bu arada kalmışlığın simgesi şekilde.. Bir nevi Avrupa Birliği'ne girmeye çalışmamızın göstergesi gibiler.. İlk resmimiz, sol üstte gördüğünüz bunun çok güzel bir örneği.. "Bayan Kaleciye 1 Gol Atana Marbora"

Bir diğeri, Hürriyet gazetesi ile anlaşmaya çalışan, adresi anlayamayınca Hürriyet'in promoyon depososuna mektup göndermek isteyen yurdum insanının "Towers" kelimesi kodlanırken çektiği sıkıntılar dile gelmiş.. Oda gayet güzel bir şekilde anlamış ve çözmüş olayı, ancak bizde bir sorun olması lazım, ona bu konuyu anlatamadığımız için.. Eğitim götüremediğimiz insan için mi yoksa, yozlaştırdığımız dilimiz için mi üzülelim kendimize..


Diğer iki resmimiz ise, yazın gelmesiyle kendine gelmeye çalışan yurdum insanları.. İlk resimde belki yılların yorgunluğu, belkide o anın tembelliğiyle yere yatmış, güzelim manzarayı izleyen yurdum insanı.. İkinci resimde ise belkide herşeyi olan, güzelim yurdum küçükbaşlarını elleriyle yıkayan yurdum insanları.. Çok ciddi söylüyorum birtanesiniz be.. Bizi bizden başka anlayan, bizi bizden başka seven yok.. Bizim özümüz bu...

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

3 Yorum

  1. Adsız |

    24 agustosda bende yazmıştım

    http://www.edasuner.com/bayan-kaleci/

    ama ilk resime yazdıklarımı ekle bence sende canım komik değil çünkü şeker bence yani...

     
  2. Adsız |

    Yurdum insanı zarfın üzerini gayet güzel yazmış.

     
  3. Burak Doğan |

    Yurdum insanıdır ne yapsa yeridir...

     

Yorum Gönder