Çaresiz - Modern Yurdum İnsanı!!

0

Saat: 17:46 | Yazar: Burak Doğan

Yurdum insanıda elbette çeşitlilik gösterebilir. Yurdum insanıda hayata farklı açılardan bakabilir, yurdum insanıda modern olur ve tabiiki yurdum insanıda aşık olur..

Canım Grubum'dan edindiğim bu resim sayesinde, blogumun en başından beri gerek imrenerek, gerek muzipliğiyle övünerek bahsettiğimiz yurdum insanı, ilk kez bu yaşlarda ve bu şekilde karşıma çıkıyor..

Yaş ortalama 30'larda, cep telefonu kullanmaya başlamış olsada hala Turkcell olayını tam özümseyememiş (Turcell haline gelmiş), kendini alkole vermiş ve en önemlisi aşık olmuş.. Yurdum insanıda ne yapar, bunu dışarı vurur, haykırı içinde tutamaz.. Ve hatta duvara yazar.. İşte bir başka yurdum insanı...

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

Yorum Yok!?!

Yorum Gönder