Burger King'de Neler Oluyor?

0

Saat: 11:40 | Yazar: Burak Doğan

Burger King, genelde arkadaşlarım tarafından Mc Donald's a tercih edilen bir Fast Food markasıdır, ki bende bu mevzuya gayet yakınımdır.. Çok kısa aralıklarla ateş beni çağırır ve bende koştura koştura giderim. Bence Burger King'in eti bizim damak zevkimize McDonald's tan daha uygundur diye düşünürüm hep. Buger'ında satış rakamlarının daha yukarıda olmasında da bu belli zaten. Bir süre önce, Burger'ın Pepsi ile anlaşması her ne kadar canımızı sıkmışta olsa, yine bağrımıza taş bastık, gittik, Sprite olmadan menü aldık, Sprite'ı dışarıdan aldık veya hiç almadık.. Ama bir çözüm yaratmıştık. Ancak bu seferki sorun pek kabullenilebilecek gibi değil malesef.

Bunu geçen hafta, ilk kez İzmir Alsancak Burger King'de hissettim ama yedirememiştim. Whooper'da bir değişiklik var ama hissetmekte zorlandım, sonrada algılayamadığım bir koku.. Sormadım, devam ettim, benim tadım bozuk herhalde diye. Ardından 3 gün sonra ateş beni yine çağırınca bu sefer, Forum Bornova'daki Burger King'e gittim, ama yine aynı kokuyla karşılaştım. Tam neler oluyor diye düşünürken, patates için hiç almadığım ama canımın isteediği ketçabı açarken, aynı kokuyla karşılaştım, sorunun kaynağı belli olmuştu. Hemen şube müdürü ile konuşmak için seslendim ve kendiside geldi sağolsun.

Olay, burger King'in yaptığı anlaşmadan kaynaklanıyormuş. Malesef değiştirme şansı şu anda yokmuş. Şube müdürü olarak, sürekli günde 3-4 defa, merkeze gelen şikayetleri iletiyorlarmış ama sonuç çıkmıyormuş.. Çok iyi yaklaşti onunda bu sorundan başı ağrıdığı belliydi.. Ve gerçekten etraftan duyduklarımla, ateşin çağırma gücünü kaybettiğini düşünen kişi sayısı çok fazla.. Bakalım Burger King olaya ne zaman müdahale edecek.. Zaten Pepsi ile anlaşarak bir kısım müşteriyi kaybetmişti..

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

Yorum Yok!?!

Yorum Gönder