Yurdum (Espritüel) İnsanı..

2

Saat: 13:07 | Yazar: Burak Doğan

İşte yurdum insanının farklı bir versiyonu.. Geçende bir internet sitesinde gördüğüm pankart gerçek olamazdı, olmamalıydı.. Çevre ve Orman Bakanlığı'nın yaptırdığı ve astırdığı pankart, ilgi çekmesi açısından bu şekilde yayılmış olabilirdi ama bir terslik olduğuda kesindi..

Araştırdım, buldum ve elbette gerçeğinin o olmadığını öğrendim. Ama şu da var ki, yurdum insanının yaratıcılığı, photoshopda bile kendini gösteriyor.. Dünyanın neresinde hangi insan bu pankartı alıpta bu hale getirmeyi düşünebilir ki? Bir alkışta, bu iş için emeğini harcamız, vaktini vermiş, yurdum delikanlı insanına gelsin.. Ve son olarak..

ALO 177: Elinle Yaktığın Ateşi, Gözyaşınla Söndüremezsin..

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

2 Yorum

  1. Adsız |

    gerçek değildir be bence
    Eda Suner
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

     
  2. Burak Doğan |

    Eda Hanım dikkatli okumuyorsunuz sanırım.. Zaten photoshop ile yapıldığı yazıyor..

     

Yorum Gönder