Ronaldinho Kebapçı Olursa...

0

Saat: 15:18 | Yazar: Burak Doğan

Ea Sports, benim bilgisayar literatürüme Fifa 98 ile girdi.. Sensible Soccer'a mest olan ben, bir anda neye uğradığımı şaşırdım.. Arasındaki fark elbette inanılmazdı.. Benim ilk oyunumdu Fifa.. Bilgisayarıma aldığım, harçlığımla aldığım ilk oyun.. Hatta, o kadar acemiydim ki konu hakkında, bilgisayarım IBM Pentium 100'dü ve salonda yemek masasının üstünde duruyordu=) Neyse.. Aaa bunu söylemeden de geçemiycem.. Oyunu Akmerkez'den almıştım.. Evet olay bencede mükemmel.. İzmirde oturup yılda 1 kere İstanbula giden adam oyunu Akmerkez'de nasıl bulur hayret verici yani.. Hala aklıma geldikçe kendime şaşıyorum=) Neyse. Gelelim EA Sports'un yaptığına..

EA Sports, yeniliği sever.. FIFA serisindeki tekelini Winning Eleven'a kaptırmış olsada, NBA, NHL vs vs oyunlarda hala tekel gibidir. Ben şahsen hala FIFA'da oynarım ama PES'inde hakkını vermek lazım.. Peki olayı oyunun grafiklerinden ve oynanabilirliğinden çıkarıp lisanslara ve reklamlara getirirsek?

FIFA'da bütün isimler hep orjinaldir yani kullanımları izinlidir ve bunun için oyuncular bilmem kaç paralar döker.. PES - WE serisinin en sevmediğim yönlerinden biri budur. Adamların hakkını vermez, çakma isimlerle olayı devam ettirmeye çalışır, gerçi buda ona ayrı bir hava katar ya.. Peki EA Sports, o kadar para döktüğü adamları reklamlarda oynatırsa? Hatta onuda geçtim Ronaldinho'yu Kebapçı Yaparsa... Buyrun izleyin..:)))

Hürriyet Video'larını izlemet için Flash 7 veya daha yüksek eklenti yüklenmeniz gerekmektedir. Yüklemek için tıklayınız!!!


İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

Yorum Yok!?!

Yorum Gönder