Hayat Devam Ediyor Emre..

0

Saat: 12:31 | Yazar: Burak Doğan

Her ne kadar İzmir'deki ilk blog yazarları toplaşmasına katılamasamda, bu toplantı konuşulmaya bile başlanmamışken, Emre ile beraber bir toplantı düzenleyebilmek için konuşuyorduk. Hatta bu konuyu ilk olarak o bana açmıştı. Gerçekten lider ruhlu, birbirimizi bulup destek olmalıyız diyerek beni yoldan çıkarmaya çalışıyordu. Ardından hepinizin malumu, benim katılamadığım ilk blog yazarları toplaşması yapıldı. Toplantıda herkes birbirini tanımaya çalıştı ama, benim haberini aldığım, herkesin aklında kalmayı başaran tek insan vardı, oda Emre kardeşimiz...

Muhtemelen oraya katılan Blogger arkadaşlarımın ilgisinide yaşı çekmiştir.. Kendisi şu anda orta son okumaktaydı yanlış hatırlamıyorsam. Mümkün olduğu kadar konuşuruz msnde kendisiyle, bildiğim kadar, anlayabildiğim kadar yardımcı olmaya çalışırım her konuda. O gün katıldığı toplantıda da herkesin kendisine ne kadar yardımcı olduğundan bahsetmiş, bu işin altına iyice elini sokmak istediğini söylemişti. Zaten toplaşma hakkında yazı yazan herkes bir konuda birleşmişti: Ortalıktaki en genç ve en girişimci Blogger! Başarılı olacağından da herkes emin..

Ancak bugün aldığım haberle, hatta ben bilgisayarımın başında yokken bıraktığı notla diyeyim, bir süre ortalıkta olamayacağını çünkü babasını kaybettiğini söylemiş bana.. Gerçekten beni ne kadar yakın gördüğünün bir ispatı belkide ama bilmesi gereken birşeyde varki bende onu kardeşim gibi görüyorum kaç aydır, sürekli konuşuyoruz birbirimize rastlaştığımız yerlerde...

Emrecim ilk önce başın sağolsun, Allah sana ve ailene sabırlar versin.. Ne zaman istersen ben burada ve nasıl ulaşacağını bildiğin şekilde sana destek olmaya hazırım. Malesef hayatın sana ne zaman, nereden, nasıl bir şey çıkartacağını bilmek imkansız. Önemli olan ve bilmen gereken, hayatın durduralamaz şekilde devam ettiği ve senin artık bu hayatta çok daha önemli yükümlülüklerin olduğu. Ailenede sen sahip çıkacaksın, annenin de yanında sürekli sen olacaksın. artık.. Ama ilk yapman gereken, hayattan kopmayıp, başarılı bir şekilde eğitim yaşantına kaldığın yerden devam etmek. Unutma ki bu, senin bütün hayatın boyunca senin daha rahat olup, hayata atılmanı kolaylaştıracak.. Dedim ya üstündeki görevler artıyor, artık bunları yavaş yavaş alabilecek sorumluluğu sahip olmak lazım.

Otur, ellerini başının arasına al bir süre sonra, hayatının nasıl değiştiğini anlamaya çalış ve artık yaşama gerçek adımı az da olsa daha erken attığını düşün.. Eminim ki, senin gibi başarılı bir gence benim gibi destek çıkacak bir sürü abin ablan olacaktır.. Senin başarılı olmanı da unutma ki en çok baban isteyecektir.. Hayatta olsa da bu böyle, olmasada..
Emre'nin sahip olduğu blog, Deastrilsion bu arada.. Fotoğrafta'da Başak Ölmez ile beraber, Volkan'ın hediye ettiğini söylediği Blogger tişörtü üzerinde olan kardeşimiz.. Orada olan herkes eminim ki kendisine istediği her konuda destek olacaktır.. Bana nasıl ulaşacağını çok iyi biliyorsun Emre'cim..

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

Yorum Yok!?!

Yorum Gönder