Deccal Geliyormus!

2

Saat: 10:18 | Yazar: Burak Doğan

Bazen insanların gerçekten işi gücü yok diye düşünüyorum.. Rakamları ters çevirelim düz çevirelim yeni bir gündem yaratalım havasını anlamakta zorlanıyorum.. Bu seferki mevzumuz çok güzel, şeytanın rakamı olan 666'dan oluşan 3 ekip yan yana bulunup güzel bir sayıyı oluşturuyormuş. 6.666.666.666. insan, 10 Mayıs'ta saat 06.00 sularında dünyaya gelecekmiş.. Acaba bu deccal miymiş?

Kimisi der ki bu, hristiyan aleminin kiliseye olan bağlılığını arttırmak için yapılan oyun, kimisi buna can-ı gönülden inanır, ama önemli olan başka bir mevzu var, insanların bir şekilde bu mevzuyu ciddiye alması. Evet ciddiye alıyrolar. Düşünsenize Amerikan Nüfüs Bürosu'nun Uluslararası Program Merkezi yapıyor bu açıklamayı.. 10 Mayıs 2008'de dünya nüfusu 6.666.666.666 olacakmış!

Peki bu program merkezi, dünyadaki her kişiyi mi saymış kardeşim ya? Bu sayıların bu kadar sağlıklı olabileceğini nasıl düşünüyorlar? Bizim ülkemizin Doğu Anadolu Bölgesinde, 20 çocuklu ailelerin yarısının nüfusa bile kayıtlı olduğunu sanmıyorum! Ki biz, bazı ülkelerin çok çok ilersinde, bir şeyler başarmaya başlayan bir devletiz. Her şeyi, herkesi kayıt altına almayı çalışıyoruz ama, en az %1 yanılma payı veriyorum ben. Diğer ülkeleri varın siz düşünün.

Bu durumda 6.666.666.666. kişinin dünyaya "10 Mayıs 2008 - 06.00 sularında" geleceği ne kadar gerçekçi olabilir.. Ne kadar doğru olabilir? Bazen bu hristiyan alemini anlamakta zorluk çekiyorum. Bizim bu islam alemini gerçekten anlamakta zorluk çekiyorumda, dikkat mi çekmeye çalışıyor arada böyle bu haçlılar, onu anlamdırmakta zorlanıyorum..

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

2 Yorum

  1. Goddess Artemis |

    Bazılarının gerçekten hiçbir işi gücü yok, korkarım. Ben de onlara buradan bir şarkıyla yanıt vermek isterim:

    Deccal gelir, hoş gelir
    Ley ley lüm lüm ley
    Mini mini deccal
    Gel bize


    :-PpP

     
  2. Burak Doğan |

    Güzel ve manidar bir şarkı olmuş bu.. Olaya bakış açımızı yansıtıyor tamamen:) Hepimizin:)

     

Yorum Gönder