Blog Ödülleri 2008

4

Saat: 10:07 | Yazar: Burak Doğan

Geçen sene Haziran ayında başladığım blog sevdası, Pazar günleri ve işim olduğu günler dışında sürekli yazmamla geçti.. Günün olaylarını inceledim kimi zaman, kimi zaman gözüme takılan zamazingoları paylaştım sizlerle.. Fenerbahçe yorumları elbette en başlardaydı, çünkü bu sevda bitmeeeez gönüllerdeee...

Ara sıra memleketin durumları hakkında düşündüklerimi anlattım, ara sırada bitip tükenmeyen Lost macerasının içinde yüzer buldum kendimi.. Onun hakkında yorumlar yazılar falan derken, bir anda 9 ayı doldurmuş, 10. aya başlamış olarak buldum kendimi. Tam bunu düşünürken, yahu ben 9 ay ne biçim yazmışım neler paylaşmışım derken, 2008 Blog Ödüllerinin duyurusu çıktı karşıma..

Haydi katılayım dedim, açtık kategorileri o değil, bu değil, bu değil, bu değil derken en kendime yakını, kişisel kategorisini seçtim...

Amaç kazanabilmek için yarışmak değil, yarışabilmeye hak kazanmak için çalışmak.. Baktım, onaylanmış başvurum, demekki bende artık Blog Ödülleri yarışmasına katılabilecek hale gelmişim.. Oysa bundan 9 ay 20 gün önce, Semazem'in yazılarını göresiye kadar, birisi bana "blog" dese, ne olduğunu anlamlandırabilmek için Google'a "blog" yazardım herhalde..

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

4 Yorum

  1. Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com |

    Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim. :) Ben de katıldım haydi bakalım :)

     
  2. Burak Doğan |

    Bende sana başarılar dilerim:) Vallaha bloguna ilk defa rastlıyorum, ellerine, araştırmalarına sağlık. Takip edicem bundan sonra..

     
  3. Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com |

    Aslında aynı kategoride değiliz ama neyse. Blogumu beğenmenize sevindim teşekkürler...

     
  4. Burak Doğan |

    Aynı kategoride olmasakta ikimizde yarışmacıyız:) Ondan başarılar diledim yani..;)

     

Yorum Gönder