Geçen Hafta Neler Olmuş?

0

Saat: 09:14 | Yazar: Burak Doğan

Ben Alamanyalardayken memleketimde neler olmuş bir göz attım, şunları gördüm;

-Burak Kut'un Komple şarkısının çalıntı olup olmadığı ortalığı karıştırmış, hatta Burak Kut komple telif parasını ödedim demiş:)
-Blograzzi'de Blograzzi Canavarı diye bir blog ortaya çıkmış, en aktif blog olmuş, Eda Suner ile sorunlar baş göstermiş, en çok tartışılan konuların başında yine Eda Suner varmış
- FB Malup, GS ve BJK Galip gelmiş
-Daniel Amokachi yardımcı hocalığını yaptığı Afrika Şampiyonu Enyimba ekibinin başına getirilmiş
-TTNet kendini şaşırmış, %50 indirimle yetinmemiş, 256 k sınırsızları 1 Megabite çevirmiş, 2 Mega'yı 69 YTL'ye 4 Mega'yıda 89 YTL'ye düşürmüş, beni benden almış:)
-Mastder ve Aşık Memo'nun blogları açılmış: En azından ben yeni gördüm..:)
-Burada çizik cd ve dvdlere muz evet yanlış duymadınız muz ile bir çözüm bulunmuş:))
-Windows Live Folders adını Wİndows SkyDrive olarak değiştirmiş ve hizmet kapasitesini 500 mb'a çıkarmış ama Türkiye kullanıcısı olarak görünüyorsanız daha kullanıma açılmamış durumdaymış.
-Bunu duyan Google, banane banane benim neim eksik diyip, Gmail Drive'ı geliştirmiş ve hesabı 2000 Mb'a çıkarmış. Aynı zamanda bu özelliği bilgisayarım bölümünde sürekli görüp istediğiniz gibi kullanabiliyormuşsunuz.
-Flickr upload arayüzünü değiştirmiş.
-Google StreetView San Diego'yu, Orlando'yu, Houston'u ve Los Angeles'i de devreye sokmuş. 4 olan şehir sayısı, 8e çıkmış.
-Google Web Geçmişi kullanımını Türkçe olarak yayına sokmuş.

Birde, en ilginci Haitide Ufolar görüntülenmiş.. Ama bu sefer fazla yakından.. Nasıl yani...





İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

Yorum Yok!?!

Yorum Gönder