Sivasspor mu Lider, Fenerbahçe mi?

1

Saat: 15:12 | Yazar: Burak Doğan

Turkcell Süper Lig bittiğinden beri birşeyler kafamı kurcalıyordu. Bir kaç sezondur, averaj olayının son maçlarda şike yarattığından dolayı ortadan kalkması için çalışma başlatılmış ve ikili averaj kuralı ortaya çıkmıştı. Bununla beraber iki takım lig sonunda aynı puanda ise, kendi aralarında oynadıkları maçlar göz önüne alınıyor ve sanki eleme usulü iki maç yapılmış gibi maç sonuçları karşılaştırılıyor ve daha iyi sonuçları alan şampiyon oluyordu. Benim bildiğime göre bu uygulama, lig içindede geçerliydi ama, bütün medyada yayınlanan puan cetveli benim yanlış bildiğimi ortaya çıkardı.. Diye düşünüyordum, taa ki www.fifa.com adresindeki puan cetvelini görene kadar...

Fifa dediğimiz Federation International de Football Association. Yani, Uluslararası Futbol Federasyonları Birliği. Herkesin, her ülkenin bağlı olduğu bir mercii. Size Fifa'nın resmi internet sitesindeki puan cetvelini veriyorum ve bildiğiniz birşeyler varsa benimle paylaşmanızı rica ediyorum.. Bilgisi olan?

Not: Fenerbahçe, ilk maçta Sivasspor'u 1-0 yenmişti..

TeamMPWDLPts
Fenerbahçe17114237
Sivasspor17121437
Galatasaray17106136
Besiktas17104334
Kayserispor1768326

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

1 Yorum

  1. Adsız |

    tabi ki fener :D

     

Yorum Gönder