Futbol Heryerde!!

0

Saat: 15:01 | Yazar: Burak Doğan

FUTBOL SADECE FUTBOL DEĞİLDİR!

Başlığıyla olaya giren sevgili kuzenim, aylardır takip ettiği blogumdan sonra, dayanamamış, bende yazmalıyım arada, bende sevdiğim şeyleri bir yerde toparlamalıyım diye düşünmüş.. Uzunca bir süredir takip ettiğini zaten biliyordum, ama beklediğim kalkıp benim blogda birşeyler karalamak istediğini söylemesiydi. Ama o bunu pas geçti, daha zorunu, kendi adına birşeyler yapmayı seçti. Belkide bundan bir süre sonra, onun güzel yazılarını burda görürüz veya buraya özgü birşeyler yazar kimbilir.. Gelelim neleri içerdiğine..

İlk Totti formasını beraber aldığımızda bundan 3 sene önceydi. Zaten sıkı bir takipçisi olduğunu biliyordum ama, bu derece ilgileneceğini tahmin etmiyordum. Roma'nın maçlarını kaçırmıyor, Lazioyla olan bağlantılarını biliyor, üzerine Lazio'nun taraftar gruplarını bile biliyor. Hatta bunun hakkında yazı bile yazmış.

Konularını ise elbette ünlü futbolcular, ünlü taraftar grupları, stadyumlar ve genç yetenekler oluşturuyor.. Belki ilerde dahada genişletir.

İlk yazdığı yazısı elbette Totti hakkında. Ardından Irrudicibili ve Roberto Baggio hakkında.. Çok fazla profesyonel değil elbette, sonuçta yeni bir blogger ve hatta, benim yazmaya başladığımdan tam 8 sene daha önce başladı. Acaba sağlam bir blogger mı doğuyor ne dersiniz?

Futbol Heryerde!


İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

Yorum Yok!?!

Yorum Gönder