Turk Blog Yazarları İzmir Buluşması II

0

Saat: 15:09 | Yazar: Burak Doğan


İzmir Blog Yazarları Toplaşmasının ikincisinde gidebildim büyük uğraşlarım sonunda.. Uğraş dediğim elbette işten vakit ayırıp oraya gidebilmek oldu. Zaten 1,5 saat kadar kalabildim, bastım geldim iş yerine.

Bu sırada benim için en güzel kazanç, ilk defa blogger arkadaşlarımla birebir tanışmam oldu. Organizasyonda sorunlar yaşanmış olabilir, beklenen ilgi yakalanmamış olabilir, beklenen toplantı havası sağlanamamış olabilir ama, benim beklentime cevap verdi bu toplantı.

Katılımcıların hemen hepsi ilk toplantıdan çok memnun kaldıklarını anlattılar benim bulunduğum bölümde, birbirimizi tanıma çalışması yaptık ve ben zaten ayrıldım.

Bir başka açıdan kalkıp bu toplantıyı değerlendirmiş bir arkadaşımdan da okumak isterseniz, buyrun burdan yakın.. Hatta buyrun bu açıdanda bakın, birde çekilen fotoğraflara bakın mesela..

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

Yorum Yok!?!

Yorum Gönder