Erotik Türk Film Afişleri Part 2

2

Saat: 10:35 | Yazar: Burak Doğan

Geçen günlerde ilkini yayınladığım Türk Erotik Film Afişlerinin başka kısımlarına internetin farklı köşelerinde rastlayınca, dayanamadım, onlarıda aldım, topladım etraftan sizlerle paylaşmak istedim. Bu filmler çekilirken tabii ki ben portakal suyuydum, ama hiç beklemediğim oyuncuları gördükçe daha da şaşırıyorum. Başka ünlülerden oynadığını bildiğiniz varsa söyleyin, şaşırmaya devam edeyim.. Bu kadarda beklemiyordum yani. Demek Yeşilçam, zamanında dibe vurmamak için ne yollardan geçmiş. O zaman bilselerdi bir Recep İvedik'in harikalar yaratacağını, eminim ki Şahin K'dan bile Recep İvedik yaratmaya kalkarlardı.. Bulduğum yeni afişler yazının devamında..







İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

2 Yorum

  1. Adsız |

    fena değil

     
  2. Burak Doğan |

    İdare eder..

     

Yorum Gönder