Hastalık hastası olmak ve "secret"

0

Saat: 13:57 | Yazar: Burak Doğan


Gerçekten bazen düşünüyorum ciddi ciddi bütün dertler ve hastalıklar üst üste gelmesinin mantığı var mıdır diye.. Üstüne birde çıkar çıkmaz 10 tane türkçe çakması çıkan "secret" kitabının bunun desteklemesi düşüncelerime destek vermedi değil.

İlk önce bi hasta olursunuz, üstüne düşün allah düşün nasıl geçicek diye, bir şey daha gelir bulur sizi.. Hatta dikkat etmedikçe, bi tane daha bi tane daha derken, hasta olmasanız, hastalık hastası haline gelirsiniz yani. Ama neden ki..

Neden kanser hastalarının en büyük gelişim göstermesindeki neden umutlu olup hayata bağlı olmasıdır? Neden polyannacılık oynayanlar sizin suratınıza baka baka gülerken her seferinde başarılı olabiliyorken siz başarılı olamıyorsunuzdur?

Yada tam tersi neden bizim her istediğimiz olmuyor? Herhangi bir isteğim, ne olursa olsun çok istediğim bir şey neden olmuyor.. Neden elin gavuru sadece istiyor diye milyonlarca dolar kazanmış ki? Ya da neden kimisi sadece "istemeyi bildiği" için isteediklerine kavuşuyor.. Nasıl bir mantık bu? İstiyoram İstiyoram İstiyoraaaaaaaaaam diye bağıran ama istediklerinin yapılacağını bilen çocuklarda bu gizemimi kullanıyor mesela??

Peki bu istemenin gücü var mı?? Mesela Ahmet benden daha çok istemesini biliyor mu? Ben maç yaparken maçı kazanmayı Ahmetten 1 milyon kere daha fazla istiyorum belli, ama Ahmet kazanıyor.. Ya da Ahmet nasıl oluyorda isteyerek milyon dolarlar kazanırken hafta sonuna veya ay sonuna kadar dayanmakta güçlük çeken ben, deliler gibi istersemde beceremiyorum.. Yani kişinin isteme gücü, bu çekim yasasında bir etki yaratıyor mu? Yada bu düşünce saçmalığın daniskası mı :s

Şöyle diyelim.. Bana istemeyi öğreticek birileri lazım.. Hatta bu kitapta adı olupta isteyen birilerinden olabilir.. Veya sadece Polyanna yeterli mi??

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

Yorum Yok!?!

Yorum Gönder