Fenerbahçe Avrupa Arenasında..

0

Saat: 16:49 | Yazar: Burak Doğan


Yoğunluğum, bana ne Fenerbahçe'nin transferleri hakkında doğru düzgün yorum yapabilme imkanı verdi, ne de formalarını tanıtabilme, yorum yapabilme imkanı.. Oturdum az önce gördüğüm formaları bile inceleme ihtiyacı hissettim. Hatta baktım olacak gibi değil, sizlerle paylaşayım öncelikle dedim.

Çubuklu formanın yanında, Almanya formasına benzeyen beyaz üstü 2 ince lacivert şerit arasında kalın sarı şerit fazlasıyla dikkati çekip 1.liğe otururken, lacivert yakası yüzünden bozulmuş enine sarı beyaz çizgili Celtic'i andıran forma 2. liğe yerleşti. Sarı forma ise sonuncu, çubuklu elbette birinci. Ben, enine sarı beyaz çizgili formanın, seneye güncelleneceğini, beyaz yuvarlak yaka yapılacağını ve çizgilerin inceltileceğine can-ı gönülden inanıyorum. Demişti dersiniz! Bu bir pazarlama yöntemi:)

Ve transferler.. Vazgeçtim.. Bırakın bu akşam Güiza - Aragones ikilisini izleyeyim, ondan sonra yorumlarımı yapayım.. Neden Emre demiyorum, çünkü muhtemelen oynayamayacaktır.. Gelelim şimdilik MTK maçının ayrıntılarına



Avrupa kupalarındaki 143. sınavını MTK Budapeşte karşısında verecek olan Fenerbahçem, Avrupa arenasında bugüne kadar yaptığı 142 maçta, 47 galibiyet, 22 beraberlik ve 73 yenilgi almış. Bu maçlarda rakip fileleri 170 kez havalandırırken kalesinde ise 241 gol görmüş. Şükrü Saracoğlu Stadı’nda çıktığı son 12 Avrupa Kupası maçında 9 galibiyet elde ederken, 3 maçta eşitliği bozamamış. Fenerbahçem, Kadıköy’deki üst üste yaptığı son 6 Avrupa Kupası maçından da galibiyetle ayrıldı. Hatta sonuncusununda tadı damağımızda kaldı.. Neyse işallah bu sene en az aynı yerlere..

Yalnız şöyle bir durum var, Fenerbahçe, MTK ile oynadığı maçlarda daha tur atlayamadı.. Bunlar eskidendi belki, futbol istatistik oyunu değil belki ama, insanın sinirini bozmuyor değil.. 1963’te Kupa Galipleri Kupası 3. turunda ilk maçı 2-0 kaybedip, İstanbul’da 3-1 kazanmışız. O zamanki programa göre tur 3. maça kalmış. MTK, Roma’da oynanan 3. maçtan 1-0 galip ayrılarak tur atlamış. 1999’da UEFA Kupası’ndaki eşleşmede ise deplasmanda 0-0 berabere kaldıktan sonra MTK'ya Kadıköy’de 2-0 yenilerek elenmiş.

Bakalım bu gece neler olacak. Fenerbahçe sezonun ilk maçını yapıyor ve stadın tüm biletleri satılmış.. Yarın yorumları hep beraber yaparız artık..

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

Yorum Yok!?!

Yorum Gönder