Bıktık Gazetelere Sürekli Tıklamaktan..

0

Saat: 13:13 | Yazar: Burak Doğan

Yani gerçekten delirticek bu gazeteler beni.. Hürriyet ve Milliyet başta, diğerleri arkasında, Alexa verilerine göre üstlere çıkıp, en çok ben okundum, en çok ben tık aldım diyebilmek için yaptıkları tıklanabilme hareketleri silsilesi canımızdan bezdirmeye başladı artık.. Ben de inatla her gün gazeteyi internetten okuyacağım diye cebelleşiyorum, ama az kaldı toptan hepsini kaldıracağım..

Neden böyle en sonunda delirdim.. Bugün Hürriyet gazetesinde bir haberi okuyabilmek için anasayfadan tam 4 adet link takip ettim.. 5.'de sonuca ulaşabildim ama, artık canım ne yazıyı okumak istiyordu, ne de o sayfayı görmek bir daha.. Bu okuyucuya cefa çektirmekten başka birşey değildir de nedir yani..

Bir şekilde fotoroman şelinde yapılmış Futbolcu yaşamlarını anlatan "30 tık" lık hikayeleri tıklaya tıklaya okuyabilirim belki.. Ama bir haberi, sadece bir haberi okuyabilmek için 5 tane 4 tane linke tıklamak çileden çıkarıyor beni.. Ben mi sadece buna deliriyorum, yoksa herkes mi bu durumdan muzdarip bilmiyorum.. Çok mu normal bunlar?

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

Yorum Yok!?!

Yorum Gönder