2 Ayrı Mim Birden!

0

Saat: 17:07 | Yazar: Burak Doğan

Sağolsun temamın güzel bir bölümü olan Shoutbox'ımdan aldığım haberle iki ayrı yerden birden mimlenmişim:) O zaman aldığımız mimlerin sırayla hakkını verelim, üzerine birde başkasına paslayalım.. Önce Karahan..

Bundan iki gün önce Karahan Mim Mim Mim başlıklı yazısında bana attığı pasta "Neden Blog Yazıyorum?"a cevap arıyor.. Bende diyeyim ki;

1- Blog yazıyorum çünkü birşeyler yazmaktan hoşlanıyorum. Düşüncelerimi paylaştıkça, blogumu okuyanlar tarafından ortak yanlarımı zıt yanlarımı keşfediyorum, hoşuma gidiyor, eski günleri yad ediyorum.

2-Yazdıkça daha çok yazasım geliyor! Gerçekten! İlk başlarda çok eğlenmiyordum, ama yazıları yazdıkça, yazdıklarım daha çok hoşuma gitmeye başladı. Kendimi geliştirdiğimi hissettim ve bu bana zaman kaybından çok, kaliteli bir hobi olarak gelmeye başladı. Düşünsenize? Yazıyorum, ve ortalama günde 300-400 kişi yazdıklarımı okuyor. Bence mükemmel birşey.. 3-

3- Son zamanlarda yazdığım yazılara zaman ayıramamaya başladıkça, kendi yazdıklarımdan memnun kalmamaya başladım, her yazımda daha da dikkat edip, daha da zaman harcayıp, daha güzel olması için çaba sarfediyorum. Belki başka bazı şeylerden kısmak zorunda kalıyorum ama, en ufak boş zamanımı, blog düzeni için, yazılarımdaki imla hatalarını ya da cümle düşüklüklerini düzeltmek için kullanıyorum ve bu yaptığımdan gayet memnunum.

4-Para! Evet hemde ne para.. Başladığım günden bugüne ilk ödememi aldım düşünün! Daha bugün! Hehe!! kaç Para aldığımı siz düşünün:D

5- Birşeyler yazabilmek için sürekli okumak zorundayım, sürekli kendimi güncel tutmak zorundayım.. Zorunlu olarak okumaya sevk ediyor yazmak beni.. Ve en çok memnun olduğum yanıda bu.. Mecburi okumaya yöneliyorum..

Bu mimi direk Burcu Sezer'e paslayalım..

Ve diğer mim.. Ondada İzmirde Sanat / Herşeyden Biraz mimlemiş beni.. Demişki "Blogunun En Çok Neresini Seviyorsun?"..

Bende şöyle aradım taradım, baktım her yeri güzel, temamın renklerini ve düzenini çok beğendiğime karar verdim. Ama illaki bir köşe seçmem gerekiyorsa oda, şu bütün butonların durduğu sağ alt köşe.. Ordan da haber alayım burdanda haber alayım şeklinde sevdiğim bir bölge kendisi.. Aslında daha bir sürü şey eklenir ama yazık, temayı bozmayayım diye kıyamıyorum:) Böyle işte..

Bu mimide Net Günlüğü'ne paslayalım bakalım. Hatta başka pas almak isteyen varsa onlarda yorum etsin, daha önce Ferruh Mavituna'nın yaptığı gibi yoruma göre onlarıda mimleyeyim..:)

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

Yorum Yok!?!

Yorum Gönder