Günlerden Bir Yıl Önce Bugün..

7

Saat: 14:40 | Yazar: Burak Doğan


Tarih bundan tam bir sene önce.. Bilgisayarın başında gün boyu oturmanın verdiği rahatsızlık, birşeyler yapabilme isteği ancak hiçbirşeye elini sürememe durumu.. Gün içinde sürekli takip edilen siteler, haber okumak, teknoloji siteleri, oyun siteleri okumak kesmez durumda. Bir arkadaşın ilettiği maillerden, Canım Grubum diye bir mail grubundan haberdar oluyorum ve bu grupta zaman zaman Semazem'in yazıları yayınlanıyor..

Bu yazılar, iki günde bir, üç günde bir geldikçe çok güzel zaman geçiriyorum bende.. Ve bu sefer bir reklam var yazının sonunda. http://semazemce.blogspot.com. Blogspot nedir ki? İncelemek lazım diyor, Google'ın çubuğuna yazıyorum ve o gün bugündür yazıyorum.. Semazemceye'de farketmeden yaptığı bu iyilik için buradan teşekkür ediyorum..

Yazdığımın 2. günü Blograzzi'yi keşfediyorum.. O zaman benim için bulunmaz nimet.. Bütün blogları geziyorum, her tarafa bakınıyorum, en başarılı 100 blog, 200 blog falan derken günde 400 bloga tıkladığımı fark edip kendime inanamıyorum.. Bu kadar tıklamak, yorum yazmak, favorileri düzenlemek derken bir anda sitenin sağ üst köşesindeki "En Aktif Kişiler" bölümünde birinci sıraya yerleşiyorum. Ve ilk ayımda rekor kırıyorum: Tam 101 tekil ziyaretçi!!

Ardından Blog Kazanı'nı görüyor ve katılmak istiyorum, eklemiyorlar beni listelerine, maillerime cevap alamıyorum ve sinirlenip çıkıyorum ordan. Türk Blog Yazarları, Mybloglog vs derken, widgetlarım artıyor ve kendimi tamamen Blog dünyasının içinde buluyorum..

O zamandan bu zaman gelirken, önemli dönüm noktaları var. İlk zamanlarda patlama yapan ve çok tekil ziyaretçi getiren yazım, Google amca sayesinde Şampiyonlar Ligi Grup Maçları Sonuçları oluyor. Sonra Lost 4. Sezon yazıları ve en büyük patlama, Türk Erotik Film Afişleri mevzusu.. Hiçbir şekilde hit kaygısı olmadan yazılmış bir yazı ama, en çok hit getiren yazı şu anda.

Bu dönüm noktalarının yanında, bloga katkı yapan çok değerli arkadaşlarım var.. Klasik temadan, ilk tema değişikliğimi gerçekleştiren MaFiAMaX var mesela.. Bana o zamanlarda çok yardımcı olmuş, hiç anlamadığım tema mevzusunda bana bir dolu zamanını ayırıp yepyeni bir tema yaratmıştı.. Benim için çok büyük bir yenilikti.. Tarihi 9 Ekim 2007 idi.. Buradan tekrar teşekkür etmek istiyorum kendisine.

Ardından, benim hem aklımı çelen, hem domainime taşıyan, hemde yeni temama taşıyan Emre Kardeşim çıkageldi.. Hep yapmak istediğim olay için bana gaz verdi, yapılmayacak birşey olmadığını gösterdi.. http://burakdogan10.blogspot.com olarak başlayan blog yaşantımın ilk adresini aldı, www.gunlerdenbugun.com yaptı.. Aldı blogu, evirdi, çevirdi, yeni domaine taşıdı, temayı düzenledi, widgetları ayarladı, sıfır blogu koydu kucağıma.. Onunda emeği çok blogun üzerinde, ona da çok teşekkür ediyorum buradan tekrar.

Ve bu şekilde, tam 1 sene önce başlayan "acaba yazabilirmiyim düşüncesi, 1. yıl / 400. yazıda buluştu.. Güzel bir buluşma oldu gerçekten, ilk amacım olan hafta sonu hariç her gün 1 yazı hedefimi fazlasıyla gerçekleştirdiğimi anladım. En azından düşüncelerimi yazıya da fena olmayan bir şekilde aktarabildiğimi kendime gösterdim. Bazen yaptığım çalışmaları ekledim, bazen sadece geyikleri.. Bazen siyaset namına birşeyler yazmaya çalıştım, bazende Fenerbahçeliliğimi bile bir yere koyarak sporda objektif yorum yapabilip yapamadığımı tarttım.

Güzel bir yer burası, blogumu gerçekten seviyorum. Çokda güzel arkadaşlar edindim sayesinde ve internet üzerinde bir sürü şey öğrendim.. 1 seneyi o şekilde ya da bu şekilde geride bıraktım.. Akşam kendisine pasta kesmeyi planlıyorum:) Hani Doğum Günü Hediyeleri??

Edit: İlk yazımı da ekleyeyim dedim buraya. Hem ben bakayım, hem siz, o günden bugüne üslupta / yazımda farklılık gelişmişlik var mı acaba bakaduralım..:)

Hastalık Hastası Olmak ve Secret!

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

7 Yorum

  1. Emre Zeytin |

    İlk yorumu ben yapayım dedim.
    Seninle tanışmamız ne kadar zaman oldu bilmiyorum.:) Ama sana yardım etmek beni her zaman sevindirdi. Sana yararlı olabildiysem ne mutlu bana! Ayrıca 1. yıl yazının 400. yazıya denk gelmiş olması iyi durmuş.:)
    Ne diyelim hepi börtdey tu yu!:D

     
  2. Burak Doğan |

    Teşekkür ederim ilk yorum için Emrecim.. Tanışalı çok zaman oldu:p Yardımların için gerçekten teşekkür ederim. 400. yazı 1. yıl hediyesi gibi oldu, havalı oldu, hoşuma gitti. 500 olsa daha iyiydi ama:p

    Çok teşkür ederim, pastadan bir parça sana benden:)

     
  3. Volkan Alabaz |

    Tebrik ederim sevgili Burak;

    Daha nice yıllara blog dünyasında olmanı dilerim.

     
  4. MaFiAMaX |

    Başta söyleyeyim öyle peki meki gibi pastalarla geçiştireceksen hiç kutlama. Adam gibi düğün pastası kes :) Gerçi onların da tadı olmuyor.

    İnsanın emek verdiği bir şeyi karşısına alıp kendini değerlendirmesi ve sonucunda kendince artılar kazandığını görmesi mutluluk verici bir olay.

    Senin bu vefalılığın oldukça her zaman yardım edecek biri çıkacaktır.

    Hediye felan da isteme öle, avucunu yalarsın. Yorum yazıyoruz ya :))

     
  5. Burak Doğan |

    @ Volkan Alabaz: Elimdeki imkanlar kaybolmadığı sürece yazmaya devam etmek istiyorum.. Çok teşekkür ederim..

    @ MaFiAMaX: Erhancım, düğün pastalarının tadı kalmamış artık.. Hadi senin hediyenden vazgeçtim, zamanında 10 yıllık hediye almıştın bana:p

    Desteğin için çok teşekkür ederim..

     
  6. montecits |

    bloğunun yaşı çift haneli sayılara geldiğinde de burada görmek isteriz hem seni hem değerli okuyucularını :)

     
  7. Burak Doğan |

    Acaba gerçekten olabilecek mi.. :) Çift haneler..

     

Yorum Gönder