Dayak Yemek İstemeyen Ringe Çıkmaz!

3

Saat: 14:08 | Yazar: Burak Doğan

Bugün işe geç kalmışım, koştura koştura denebilecek hızda yürüyorum, bir yandanda etraftaki vitrinlerde değişiklik var mı onları kesiyorum.. Malum işimiz bu, bakalım etrafımıza da kendimizi geliştirelim, millete yön verebilmişmiyiz onu görelim. Ama hızım işe yetişme olasılığını düşürmeye başladığı için hızımıda korumaya çalışıyorum bir yandan. Bu sırada karşıdan gelen bir amca beni çok etkiledi (şu yanda gördüğümüz amcayada baya benziyordu).

Bildiğiniz gibi İzmirliyim, her yerde olduğu gibi deliler bizdede bol derecede mevcut. Hatta onların hakkında ortaya çıkan bir sürüde şehir efsanesi vardır. Kimi ünlü bir iş adamıdır, bütün parasını kaybetmiştir kumarda, kimi doktordur yanlış yaptığı ameliyattan sonra kaybetmiştir kendini falan filan.. Peki bu demin karşılaştığım amca ne tür bir deli olabilir bana söyleyebilir misiniz?

Karşıdan bana baka baka gelirken sürekli konuşmasına devam ediyordu. Etrafında yürüyen insanlar onu pek önemsemiyordu çünkü etrafa bir zararı yoktu. Elinde kemanı, üstünde pazenden boydan elbisesi, altında da eşofmanı vardı. Bildiğiniz etek altına eşofman giymiş bir şekilde söyleniyordu kendi kendine. aramızdaki mesafe 50 metreden azalmaya başladığında başka yerlere bakmaya başladı. Uzaktan göz teması kurmuştu ama ilgilenmiyordu bile. Bende ne konuştuğunu merak edercesine onun yolundan kendime bir yol çizdim ve arkasından yaklaştığım andaki cümlesini duyar duymaz hayatımda kuramayacağım bir cümleyi kurup üstüne siyaset yorumu yaptığını duydum:

Dayak Yemek İstemeyen Ringe Çıkmaz Kardeşim.. Neden Başbakan Bütün Gün Kendi Kendine Kavga Ediyor Ki? Deli midir Nedir?...

Uzaklaştığımı hissettim, inanamadım, deli dediğim adam fazla zekadan mı kafayı yedi kim bilir.. Zaten bıraktığım anda kendi kendine farklı konularda yorumlara geçmişti bile. Bu delilerin hikayesini aslında iyi irdelemek lazım. Gerçekten fazla kafa çalışmasından da delirir mi ki insan?

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

3 Yorum

  1. Kızıl |

    Benimde öyle tanıdığım biri var, inanılmaz zeki, çok çok çok zeki, ama şimdilerde malesef onu yolda kendi başına konuşurken görüyorum. hatta öyle ki yolda yürüyor ve birden sanırım aklına bişi geliyor duruyor ve tekrar geri dönüyor falan, ilginç yani. Onu tanıyan kişiler akıldan kafayı yedi artık falan diye bahsediyorlar. Aslında bu durum normal, ne kadar dayanırki beyin, her şeyi düşün taşın irdele, beynin iflas ettiği durumdur bu bana göre...

     
  2. Adsız |

    Deli deyip geçilmemeli.. Yani Akıl hastalarının Bazılarına Dikkat Ederseniz Aslında Beyinleri Fazla Gelişmiş...

     
  3. Burak Doğan |

    Gerçekten çok çalışıyodu benim amcanın yani:) Yolun ortasında bu cümleyi fırlattığına göre, fazla fazla vardı herhalde:)

     

Yorum Gönder