Uzun Bir Aranın Ardından..

2

Saat: 18:32 | Yazar: Burak Doğan


Evet, neredeyse 1,5 ay olmuş birşeyler yazmayalı.. Hatta o raddeye gelmişim ki, blogumun 3. yılını bile atlamışım, o gün bile kayıp gitmiş gözümün önünden..

Bu sırada neler mi yaptım? :) Yüksek Lisansımı bitirdim, askere celp evrağımı aldım, tecil için gerekli evrakları gönderdim, Leo Yönetim Çevresi Başkanlığı görevini bir başka Leo arkadaşıma devrettim.. İş yerinde yoğun çalışmak üzere kendime söz verdim, tutamadım. Aralık'ta askerden dönünce tam performans başlayacağıma kendime söz verdim, hatta kendimi tutamadım babama bile söz verdim. 3 senelik alışkanlık ne de olsa, bilgisayar başından, dolayısıyla muhasebeden kımıldayamıyorum..

Bilgisayar başından kalmayı başarabilsem herşey yoluna giriyor. Ne Friend Feed arıyorum, ne RSS Reader görüyor gözlerim. Ama bilgisayar başına oturunca, bağımlılık baş gösteriyor ve saatlerce kurtulamıyorum..

Tabii bu arada bel fıtığı ve sinüzit de oldum!

Askere gidesiye kadar, özellikle tezimin ve Başkanlık görevimin bitmesinin ardından daha yoğun bir şekilde bir şeyler karalayabileceğimi üşünüyorum.. Resmen özledim, blogumu, ff ve twitter ile aldatıyormuşum gibi geliyor.. Zaman mı buldum yazmak için ne.. :)

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

2 Yorum

  1. Özgür |

    Özlettin gerçekten. :)

     
  2. Burak Doğan |

    Bir terslik olmazsa buradayım Özgür'cüm artık=)

     

Yorum Gönder