23 Nisan'da Bu Blog Süleyman'ın..

0

Saat: 14:32 | Yazar: Burak Doğan



23 Nisan 2009.. Bu tarih, blogumda bir kardeşime yer vermenin zamanıydı, düşünüyordum FriendFeed'deki önerilerin üstüne, kime yer versem, kiminle bu sayfayı paylaşsam diye.. Malum biz büyüdük ya hani, Başbakan koltuğuna bir kardeşimize oturttuğu gibi, biz de sayfamızı bir kardeşimize bırakacaktık bir günlüğüne.. Oturdum düşündüm, yine FriendFeed'deki öneri çok hoşuma gitti. Şöyle ki;

Tohum Otizm Vakfı'ndaki kardeşlerimize bu sayfayı ayırmayı öneriyorlardı bazı arkadaşlarımız, bende bu düşünceyi çok güzel bularak Cankız Onur Kum ile bağlantıya geçtim. Süleyman kardeşim de, öğretmenlerinin katkısıyla bana kendisi yaptığı "Dünya Haritası"nı göndermiş.

13 yaşındaki Süleyman kardeşimin yaptığı resim, en az 5 gün ana sayfamın en üstünde duracak, şimdiden sözünü veriyorum..

Aynı zamanda Cankız Onur Kum'a da bu fırsatı bize verdiği için çok teşekkür ediyorum..

Hepimizin Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız kutlu olsun..

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

Yorum Yok!?!

Yorum Gönder