Türkiye'de Hangi Gazetede Böyle Bir Makale Bulabilirsiniz ki?

0

Saat: 17:03 | Yazar: Burak Doğan

İnanılmaz.. Sanki bir kriz yazısı diye okumaya başlıyorsunuz, sonunda durumu ne olacağı belli olmayan gerilim filmi gibi.. Ardından kafanız karışmaya başlıyor son 2 paragraftan sonra, bu yazı nereye gidiyor diye.. Sondan 1 önceki paragrafta dünyaya dönüyor, nasıl yani diyor, yazının başına dönüyorsunuz.. Son paragrafta ise yooooook artıııık! kelimesini patlatıyorsunuz...

Benim için Rıdvan yorumda neyse, artık bilinen adıyla "Aceto Balsamico" analiz yazılarında benim için odur..

Bu nasıl bir yazıdır birisi bana açıklasın ne olur.. Vay anasını sayın seyirciler demek istiyorum.

Başlık: Gel Beraber İzleriz Maçı

Akşam Liverpool-Real Madrid maçı var ya... Şimdi başıma gelenlere bak. Bende bir Sony tüplü televizyon vardı. 84 ekran. Harikaydı görüntü. İlla da büyük ekran deyip plazmaların peşine düştüm abi bir zaman önce. Gittim 106 ekran bir Panasonic aldım, o zamanlar da fiyatlar şimdiki gibi uygun değil. Bi dünya para verdik. Plazma fazla elektrik yakıyor, bir de duvara montajı için askı apartı falan derken iyice tuzluya patladı... Devam..

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

Yorum Yok!?!

Yorum Gönder