Güncel Futbol..

0

Saat: 17:33 | Yazar: Burak Doğan

Dün, 3 Puan blogunda yayınlanan bir post vardı, Fenerbahçe ile ilgili olan Blogları tanıtıyor, herkesin birbirine destek olması gerektiğini anlatıyordu. Bir Fenerbahçeli olarak merak ettim listeyi, başladım taramaya, beğendiklerimi RSS listeme eklemeye. Tabii eklediğim 200 civarı yazıyı bir günde okumam beklenemezdi ama, bazılarını okudum ve gerçekten çok beğendim. Önümüzdeki hafta daha çok içerikli yazıları okuyup yakından takip etmek istiyorum. Bu sabahtan beri baktığım güncel haberlerde ise, çok güzel 3 yazı gördüm. Birisi İbrahim Kutluay'ın açıklamaları, ikincisi Beşiktaşlı Duruşu ve üçüncüsüde Aragones hakkında ufak bir yazı. Bunları sizlerle paylaşmak istiyorum.

Edit: Galatasaraylılığını bildiğimiz Aceto'da İbrahim Kutluay ile ilgili bir yazı yazmış, orayada bir yorum yaptım, belki sizde takip etmek istersiniz diye o linkide fotoğrafın altına ekledim..

3 Puan: Hiçbir Güç Giydiremez
Aceto Balsamico: Bayat Numara

3 Puan: Beşiktaşlı Duruşu 1
3 Puan: Beşiktaşlı Duruşu 2


Papazın Çayırı: Oralardan İyi Vurur

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

Yorum Yok!?!

Yorum Gönder