Ümit Özat Ölümden Dönmüş!

1

Saat: 15:39 | Yazar: Burak Doğan

Bir süredir şehir dışında olduğumdan, ne blogları takip edebildim, ne de birşeyler karalayabildim.. Duyabildiğim haberlerin en önemli 2 tanesi ABD - Rusya'nın 2. Soğuk savaş eşiğine gelmesi ve Ümit Özat'ın kalp krizi geçirmesiydi.. Sadece kulak dolgunluğu olarak gelmişti haberler, çok uzaktım hepsinden. Az önce, Ümit Özat'ın kalp krizi geçirdiğini değilde, dilinin boğazına kaçtığını öğrendim. Video'sunu izlerken resmen her tarafım uyuştu. Allahtan sağ salim evine dönmüş.. İzlemek isteyenler içinde buraya koymak istedim..

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

1 Yorum

  1. Adsız |

    ben zapping yaparken denk geldim maça , bir baktım bişey yoktu, bir oyuncu yatıyordu sağlık ekiplerini bekliyolardı. neden bilmiyorum kanalı değiştirmedim. sonradan adamın gözlerini gördüm, yukarı kaymış sırf beyazı gözüküyor. sonra mondragon ağlarken, 3-5 sağlık görevlisi haldır haldır makas gibi bişeyler adamın dilini çıkarmaya çalışıyor hengame ortamı, stadda ölüm sessizliği, kalp masajları,sonra daum ağladı falan, adamı sevmem aslında ama ailesi vardır onlara üzüldüm bir an.

     

Yorum Gönder