Ben Yokken..

0

Saat: 10:28 | Yazar: Burak Doğan

Daha öncede belirttiğim gibi bir süredir yoktum ortalarda.. Tatil dediğin yorgunluk olmadan olmazmış misali, yorulup geldim.. Blogumu özlemişim, yorum yazmayı, yazı yazmayı, yorum onaylamayı, başlık aramayı özlemişim, o durumdayım. Her ne kadar iş yoğunluğu beni sarmış olsada eksikliğimden dolayı, yinede dayanamadım, RSS Reader'ımdaki 800 yazıyı az önce incelemeyi tamamladım. Bunun içinde, aynı tatile çıkmadan önce yaptığım gibi sizlerle paylaşmak istediğim yazılar vardı, dayanamadım, ben okudum, sizde okumadan kalmayın diye buraya sıralıyorum;

Rıdvan'ın ne kadar oyunu yaşayarak yorumlayan bir efsane olduğunu hepimiz iyi biliriz.. Avrupa Şampiyonasını Lig TV'den değilde, TRT'den izlemek zorunda kalmıştım.. Ve Volkan'ın kırmızı kart gördüğü pozisyondaki yorumlarını dinleyememiştim.. Capitcao Grande kendi yazısında bu görüntüyü paylaşmış, bende sizinle paylaşıyorum..



Uche Okechukwu, kendi blogunda, Fenerbahçe'nin 105 golle şampiyon olduğu efsane yılda, 100. Golün videosunu yayınlamış.. Linki burada..


Milan Baros hakkında da iki yazı yazılmış.. Bir tanesi, Haşmet Babaoğlu'nun Kezman transfer edildiğinde yaptığı yorumları Baros transferinde yapıp yapmayacağı.. Çünkü Baros'ta daha önce ırkçı hareketleriyle soruşturmalar geçirmişti. Fotoğraf herşeyi açıklıyor zaten.. Yalnız bu fotoğraftan daha vahimide var. Öncelikle bir istatistiği verelim. Kupa6 adlı sitede, Baros'un bir istatistiğinden söz edilmiş:) Link burada, önemli cümle ise tırnak içinde..

"Galatasaray’ın 7 milyon avro bonservis ücreti ile Lyon’dan transfer ettiği Milan Baros, 2008 yılında oynadığı resmi müsabakalarda ”0” sıfır çekerek, geçtiğimiz sezon Kayserispor forması giyen ve şu anda Bursaspor forması giyen çıktığı müsabakalarda toplam ”5” gol atan Kaleci Dimitar İvankov’un gerisinde kalmayı başardı. Transfer öncesinde Türkiye’de bu sezon yapılmış olan tüm transferleri gölgede bırakacaklarını belirten GS Yönetimi’ni yapmış oldukları bu transferi bizlerde hayretler içerinde takip ettik. Son 3 sezonda iki oyuncunun attıkları gol sayısı toplamı 16 (on altı)."

Ardından Baros hakkındaki son yorum ve fotoğrafta, No Pain, No Gain'den geliyor:

Baros'un biraz alkole düşkünlüğünden bahsediyor kendisi: Alkol'ü fazla kaçırınca bakın ne hale geliyormuş Milan Baros!

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

Yorum Yok!?!

Yorum Gönder