Sonunda Biri Söyledi..

2

Saat: 09:39 | Yazar: Burak Doğan


Sonunda biri söyledi.. İki haftadır, herkese ama herkese kurduğum cümleyi sonunda ulusal bir gazetede dile getirdi..

Uzunca bir süredir, yazamıyorum, paylaşamıyorum birşeyler.. Gerek Yüksek Lisansımın son evrelerinde olmam, gerekse yılsonu iş yoğunluğumdan dolayı (yanlış anlaşılmasın çok iş yaptığımdan değil, muhasebesel zorunluluklar) çok sevdiğim bloguma hiçbir katkı yapamadım belki bir buçuk aydır..

Elime her zamanki gibi geçen yazılar, eğlenceli şeyler var. Ama hiçbirşey beni az önce okuduğum paragraf kadar sevindirmedi. Bunu, memleketimde birinin anlayıpta satırlara dökebilmeis beni çok rahatladı Bekir Coşkun, yaşa sen emi..

"... Gömdüğü silahların krokisini çizip masanın üzerinde unutanın özel kuvvetlerin başı ... El bombalarını mutfağında saklayanın en önemli istihbarat elemanı olduğunu düşünürseniz ..."

Bu işte bir terslik var demektir.

Bana, kimse özel kuvvetlerin başının bu Ergenekon dalgaları yaşandığı süre içinde kendi eliyle çizdiği bir krokiyi evinde barındırmasını anlatamaz.. Anlatamaz yahu..

İçeriği beğendiniz mi? Günlerden Bugün'ü Rss olarak ya da E-Mail alarak takip edin! E-mail ile kayıt en üstte!

2 Yorum

  1. Adsız |

    Hiç kendinize sordunuzmu? Neden Yener Yermez beni tekrar yargılayın dedi?
    Herşeyi bir tarafa atın.
    Yargıtay'ın Danıştay saldırısını ergenekon ile birleştirilmesine karar vermesi bile Ergenekon denen bu örgütün varlığının ispatıdır.

     
  2. Burak Doğan |

    Ben zaten yazımda, Derin Devlet yok demiyorum ki dikkatli okursanız.. Biraz daha düşünmelisiniz bence ne demek istediğimi..

     

Yorum Gönder